Joker The Hofnar

Screenshot_3

Because I am Joker,
And you are my Queen.
Being moron as a jester
For one and only my Queen.

I am Joker,
And you are my Queen.
I’ll be a singer, trickster, dancer, storyteller, juggler,
It’s all always your majesty, my Queen.

I am Joker,
And you are my Queen.
Saying “I love you” while holding a flower,
But then you laughed all of a sudden.

I am Joker,
And you are my Queen.
Holding thousands liters of tears,
Behind my merry mask and goofy grin.

I am Joker,
And you are my Queen.
I am a sinner,
And your love was my biggest sin.

Because I am only Joker,
And you are my dearest Queen,
We could not be together,
Even if I would be here to cheer.

I might be your reason for smilin’
Not your reason for fallin’

Joker The Hofnar itu sebutan buat penghibur di lingkungan kerajaan zaman duluu. Biasanya mereka main akrobat, mendongeng, menyanyi, atau apapun yang bisa menghibur keluarga kerajaan huehue :3

Picture was taken by me. Surabaya, 9 November 2014.

Advertisements

8 thoughts on “Joker The Hofnar

  1. dhaneestoryi

    “I am a sinner,
    And your love was my biggest sin.”

    Han… kokbisa bagus gini Han. Kamu ngemplok kamus ya sampe puisimu.bagus gini :”
    Teach me dong Hani senpai’-‘)/

    • HoneyLulu

      Bagus darimana coba kutanya :((
      ENGGA BENERAN AKU ENGGA NGEMPLOK KAMUS ORANG TADI MALEM AKU MAKAN GRAGAL JANGAN FITNAH KAMU YA //hah //apa.
      Da aku mah apa atuh Dhani senpai baca aksara Jowo wae diwuruki.,.,.,.,.huvt :((

    • HoneyLulu

      Cuma time killer sih Kak Sherr bikos akhir-akhir ini aku agak susah nulis fenfik :”’)) Da aku mah apa atuh bila disandingkan dengan senpai layaknya Kak Sher :”’)) Bagaikan eiffel dan patung pancoran ehe ehe he :”’))

  2. slovesw

    “I might be your reason for smilin’
    Not your reason for fallin’”
    ….
    ….
    ….
    NGENEZ&MELAZ FIX

    haaaaaaaaaaaannnn aku ajarin bikin puisi dong ini bagus banget:”” kamu itu ap yg gabisa sih fanfic oke poem oke orific oke yHA ALLAH KALO PINTER SATU AJA KNP HAN JANGAN SEMUA /lah

    • HoneyLulu

      HAHAHAHAHAH FRIENDZONED DETECTED HAHAHAHAHAHAH

      Nga yakin sih ini friendzone apa badutzone wkwk mang ada yha.

      yaampun bagus dari mana ini mah apaaa atuh teh huhu cuma tangkai kurma yang buat buka puasa huvt aku ada kok yang gabisa………menggaet hati fanfan :” ((yha)) ((biarin)) pinter gimana sih kak tataaa senphaayy aku masih butuh bantuan dari senphay-senphay sekaliaaan hwhwhw :”

      Makasih kak tataaa zenpaay luv luv<3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.